busschaufför

det finns dagar då jag är så jäkla tacksam för allt jag har. detta är en sådan dag. den har varit underbar och hemsk och sedan underbar igen.

idag lämnade vi in hemtentan, jag och nicole. världens bästa team.

så vi satt där på donkfilifjonk och snackade som vanligt. dom där cheeseburgarna leder till att vi snackar om allt. precis om allt. vid något tillfälle hade vi åskådare också. haha.
så sellade vi delvis hem och jag hoppade på bussen. Fel buss dessutom. jag har verkligen dålig koll på bussar, men hur som helst, när bussen hade anlänt till sista stationen, någonstans där uppe vid kämnars, så frågar jag chauffören om han kör tillbaka ner till stan, varpå han börjar bli arg för att jag frågar och ber mig stiga ut ur bussen för att han redan är sen och att jag har försenat honom med en minut (!).

jag blev så jäkla paff så jag sa något i stil med att han inte behövde vara så otrevlig och gick ut.
historien slutar inte här utan fortsätter med samma aggressiva chaufför som kommer tillbaka på samma station och säger åt mig att han ska ner mot stan nu och jag stiger på, helt chockad över hur människor kan bete sig. samtidigt som jag säger åt han att han inte behöver skrika på mig så blir han helt till sig och ställer sig aggressivt upp och viftar med händerna medan han skriker "vem är det som skriker". jävla aggressiva skitmänniska. jag sa åt han att hålla käften och gick sedan och satte mig i bussen.

hela vägen fram till nästa station skriker han åt mig medan jag pratar i telefon med mamma. på stationen stiger två tjejer på, innan dess satt jag själv i bussen så han vågade väl bete sig som en skitstövel. sedan skriker han åt mig att gå ut ur bussen och gör jag inte det ringer han polisen. medan jag försöker fråga stenåldersapan varför han skriker, blir han ännu mer arg och vägrar köra bussen. så jag går ut.

jag förstår bara inte hur människor kan bete sig så här. hur kan man skrika på en människa man inte känner och bete sig så hotfullt. det går inte in i huvudet på mig.

som tur var kom nästa buss som jag hoppade på och pratade med chauffören som var himla gullig. jag hade vid det här laget börjat smålipa, kunde inte låta bli, det är lite ovant med människor som beter sig så aggressivt. och han sa åt mig att anmäla.

och jag har gjort det. hoppas apan skärper till sig nu. 

HUR kan man bete sig så? hur? vissa människor är så jäkla primitiva och efter så att det är sjukt. 
JÄVLA SKITCHUAFFÖR. 

jag svor lite väl mycket i det här inlägget, förlåt, jag försöker sluta, men nu är det lite svårt.

Kommentarer
Postat av: N

VA!? Det är inte sant. Va äre för jävla idioter som går lösa! Fan va rätt att du anmälde honom. Han ska fan bli av me jobbet å utvisas. Jävla männsika. Blir så upprörd.

2006-12-15 @ 19:44:46
Postat av: A

Utvisas? :S

2006-12-15 @ 19:51:46
Postat av: adisa

shiiiit finns det sånna människor ens...herregud..han var säkert sån siptar...det e bara dom som skulle kuna göra ngt sånt hahahah.
jag skulle fan kastat stenar på han eller ngt hahahahah

2006-12-15 @ 20:43:16
Postat av: mina

Gud va bra att du anmälde!! Good for you! Hoppas att han får sitt straff! Vissa busschaufförer och vagnchaufförer tror verkligen att de kan bete sig hur som helst...

2006-12-16 @ 01:33:02
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: nerko

Nu får N förklara vad hon menar med "han ska utvisas"!
Vem ska utvisas och var? Det är ingen fotbollsmatch vi pratar om här :)
DU kan gärna förklara dig! Tack

2006-12-16 @ 03:13:50
Postat av: ado

Snubben gjorde bara sitt jobb..palla me jobbiga kunder :P
Ali MääägZ, kako sam te ja ucio...trebala si mu samar opaliti!

2006-12-17 @ 01:09:32
Postat av: Magzi

hahah. samar bi bio pricken över i jel tako? hihi

2006-12-17 @ 01:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0