nästa sista kvällen innan examen


den här bilden är iofs inte från näst sista, men näst-näst sista, dvs från igår (om det nu inte är megatydligt) när vi hade klassfest på Söderport.

tycker lite att min halsband ser ut som en giljotin ha ha.

här är Ari! hon tyckte hon såg extra smart ut i sina glasögon, så hon behöll dom på. hon sitter här just nu och pluggar till sin tenta och jag stör henne med mitt klapprande på tangenterna. cirka var femte minut avbryter jag hennes intensiva pluggande med att visa någon bild på kissie eller så börjar vi snacka om helt andra grejer. hon har lite kvar nu så jag ska hålla käften.


och här är JAAAAG, precis efter att ha duschat och fönat håret (äter godis = minen). var tvungen att gå en trappa ner för att återlämna fönen till utbytesstudenten jag hade lånat av (Ari äger ingen....lite weird men a ja det ligger kanske i släkten eftersom min mamma inte heller har någon). så snellt! jag ba allstå jag har examen och jag måste verkligen låna en fön. hon ba jaaa här ta min!! fast allt snack skötte vi på engelska of course.

imorgon är det examen som sagt! dör examensdöden lite. det känns som att alla andra längtar, jag varken längtar eller icke-längtar. antagligen för att jag rent mentalt tog examen någon gång innan praktiken. men det är klart att det ska bli spännannde med en ceremoni där min familj kan sitta och vara extra stolta över mig och mitt diplom. en dag då jag finally kan titulera mig som journalist och dag då läraren med allra största säkerhet kommer att uttala mitt efternamn helt fel framför typ femhundra människor.

wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: nerko

cuo sam da si isla na dubiozu? ima li kakvih slika?

2011-06-01 @ 21:55:25
Postat av: Arijana

Super je bilo att ha dig hos mig, stvarno mi je drago sto je tako ispalo. :)

2011-06-09 @ 14:29:52
URL: http://shittypositive.blogg.se/
Postat av: elzana

haha söta ni är!

2011-06-17 @ 18:00:41
URL: http://leeuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0