suck

hej, förlåt, om jag ska palla blogga här så måste jag nog byta till något annat bloggnätverk för jag orkar inte med det jag har just nu. tar otroligt lång tid att uploada bilder och massa annat.

ska försöka packa ihop den här lilla bloggisen och flytta till något "vuxnare". orkar inte med att vareviga dag mötas av blogginlägg om hur 14-åriga lisa är en shoeholic (SOM OM INTE VARJE TJEJ BARA ÄÄÄÄLSAR SKOR.....SUCK) eller hur man bakar ihop ett jävla wienerbröd. nej tack, har ett bageri till det.

vi får se hur långt jag orkar ta mig. vet bara att jag måste ta mig härifrån.

Kommentarer
Postat av: Stinktoan

hehehehe som bara ääääälskar sina nya skor :D

2011-06-28 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0