fredagsmys utan myset

gud, blir så trött på mig själv ibland. skulle ha duschat och städat idag efter att jag och tjejerna hade gått på stan, men har jag gjort något? nej. jag sitter bara, glor och funderar på vilken film jag ska se senare ikväll. nyss hade jag också en photoshoot här i soffan.

önskar att jag alltid kunde se ut så här! minus den randiga pyjamasen. när jag ser den här bilden tänker jag på en ögon-komplimang som jag fick för några år sedan. vet ej vem det var som sa det men det var aningens porrigt och pryd som jag är så skriver jag inte ut det, men jag antar att det är en "komplimang" som de flesta tjejer får.

lyssnar på tose proeski just nu och dör lite. RIP tose.

nämen fan är sjukt trött på mitt liv för jag känner att det är något som fattas och jag vet inte vad det är. eller så är jag bara "vuxen" nu och då är man aldrig helt och hållet lycklig. det är något som fattas som får mig att känna IIIIIIIIIIIIHHHHH. egentligen så stör jag mig på mig själv när jag säger att jag inte är lycklig för det är jag! jag har ju allt här i livet och jag är frisk, smart, har familj osv osv, det är bara det att det är den där extra "kryddan" (0bs hatar uttrycket) som saknas.
hade min mamma suttit här jämte och hört mig hade hon förmodligen sagt – gå och hämta pepparkvarnen så ska jag krydda till det, nemoj da te vise cujem da tako govoris!

allstå allt är bara fel! inte ens relationen till mitt hår är okej. orkar fan inte. vet inte vad som cepar sig där heller men mitt hår vill inte, sedan en tid tillbaka, samarbeta med mig, och speciellt inte på morgonen eller festtillfällen. fastän det är uppklippt, fint färgat, halvtjockt osv så går det fan inte att fixa en FIN FRISYR! det kvittar vad jag gör för det lägger sig ändå så som det inte ska lägga sig. I thought i could trust you säger jag till håret, men den har bestämt sig för att inte tycka om mig längre. allstå inte ens mitt egna hår! jag dör.

som straff har jag inte tvättat det på åtta dagar nu. orkar inte. dessutom är det  så trist att tvätta, föna och pilla. vill bara att det ska vara perfa varenda dag.

Kommentarer
Postat av: the bean

jag har märkt att när man inte tvättar håret på nåra dar så går det tillbaka till att se rent ut..märkligt det där! Snart är det över i Kalmar för din del, försösk tänka positivt å ha mycket egodagar, då mår man braaaa (eller iaf bättre)! Tror de flesta är inne i nån vinterdepp med den här eviga kylan oxå! Håll ut min vän, förändringen är runt hörnet! puss!



2011-02-18 @ 21:44:07
Postat av: the bean

haha jag låter som värsta livscoatchen! Kanske ett yrke att skola om mig till...hmm.

2011-02-18 @ 21:44:54
Postat av: the bean

haha vet du va? Jag bloggade precis...och måste nog haft ditt blogginlägg rätt färkst i minnet för jag döpte det till typ samma sak. När jag hade skrivit rubriken och pubbat det så kändes det bekant så jag gick in här igen och såg att det var härifrån jag undermedvetet fått min rubrik! Min hjärna inspireras av dig i smyg :D pusssis!

2011-02-18 @ 22:37:52
Postat av: Marina



haha min mamma säger också nemoj da te cujem da tako govoris vise, ajde sad. haha, de där Jugoslaverna de är så lika haha.. din blogg är jättebra så fortsätt skriv och mer!! =) Förresten såg dina bilder från Sarajevo, fina bilder =)

2011-02-18 @ 23:08:19
Postat av: Sheila

Sv; Men ja faktiskt, hehe ;P



Ha det fint!

2011-02-19 @ 17:20:13
URL: http://sheilastyle.blogg.se/
Postat av: Kriss

Kan inte du känna att du bar sitter av ditt liv ibland? Det händer inget och ba: här går det timmar av mitt endaste liv jag har..

2011-02-20 @ 23:22:53
URL: http://krisssthlm.blogspot.com
Postat av: magza

bönan: du är bäst!



marina: tack snälla du!



kriss: känner väl ungefär så nu haha.



2011-02-21 @ 03:16:42
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Sofia Wegstedt

Vad trevlig dina poster verkar vara. kommer definitivt läsa dina inlägg igen! =) Hoppas du har en rolig vardag :)

2011-02-23 @ 14:13:46
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0