tankar så här dags

klockan är tre på natten och jag känner mig som govno i ansiktet ärligt talat. så ful att jag knappt orkar kolla mig själv i spegeln. var tvungen att nöd-busa mig för att se lite normal ut imorgon iaf. vill ej att mina klassisar ba GUUU VAD FUL DU EEEEE! skoja. har rätt snälla klasskompisar.

sitter och lyssnar på zigenarmusik. avslappnande att lyssna på något man fattar nada av. älskar zigenare. tror jag måste hitta några cigos som jag kan dra på fester med när jag flyttar till sthlm.

har fortfarande inte blivit sams med mitt hår. det bara...hänger. och är LIVLÖST. så tragiskt att använda ett så starkt adjektiv på något så ytligt som hår, men ja, det är aningens livlöst, trist osv. vill klippa det kort igen, axellångsskort som jag trivdes i medan jag sparade ut håret. önskar att jag föddes med lockigt hår, då slapp man göra nått. eller å andra sidan, hm, kanske inte. vet att det tog min extremt lockhåriga kusin ca 20 år att försonas med sitt hår.

03.06. klockan allstå. men min födelsedag också, dvs 3 juni för er som inte fattade.

läste runt på någon blogg och hittade världens fulaste stavning på ett tråkigt namn: Cewin. det tog mig allstå tre minuter för att komma fram till att det är namnet Kevin. läste först Se-vin. så sjukt trashigt att jag dör!! allstå VEM väljer den här stavningen??

Kommentarer
Postat av: Gabi

När jag känner att allt är tråkigt och grått. Då går jag in på din blogg och får mig ett antal skrattattacker. Då blir jag glad :D Även fast jag inte kommenterar så ofta så är jag ditt stora FAN! Heja Magdaa!!

2011-02-25 @ 09:36:50
URL: http://gabica_twitter.com
Postat av: magza

tack Gabi! din kommentar värmer verkligen! Kramar

2011-02-25 @ 16:10:09
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0