sex sex sex

jag borde verkligen gå och sova nu.

det här handlar om sex och så. radar upp det i några punkter utan inbördes ordning (och utan inbördes beundran).

1. en grej som irriterar mig fruktansvärt här i sverige (drar inte några parareller med något annat land eftersom vi inte lever i något annat land än i sverige) och det är att alla ska vara så jävla sexuellt frigjorda! alla ska prova allt! och provar du inte allt så är du fantasilös och ställer inte upp för din partner. och det här är något man får läsa varannan dag i sexspalterna i Aftonbladet och Expressen, som jag i för övrigt slutade läsa för några år sedan och det var inte en dag för tidigt. vet inte ens varför jag läste tidigare, antar att det var "spännande", upptäck din sexualitet hej o hå liksom.

rekomenderar hellre att ni läser boken fittstim om det är något ni ska läsa. gammal feminstisk bibel.

sexspalterna var det ja. 4 av 5 frågor som ställs till sexexperterna kommer från kvinnor som undrar om dom ska ställa upp på diverse cepigheter i sängen för att pleasea sin dude. SKA JAG STÄLLA UPP? frågar dom eva ruszszsz.

första spontana tanken är att: behöver du verkligen en eva-expert som ska svara på om DU ska ställa upp på något du uppenbarligen inte vill ställla upp på? vet man ärligt talat inte om man vill/inte vill något? jag gillar ex att äta ketchup och då äter jag det, men däremot så har jag svårt för att äta tomater och då äter jag inte det. behöver liksom ingen kostrådgivare som ska ta beslutet åt mig. sextänket är ungefär lika simpelt.

andra spontana tanken är att: nu vänder jag mig till första stycket här uppe; men varför ska alla prova allt? varför har det blivit så okej att tycka att "det är väl klart att du ska prova det, du kanske går miste om något jätteskönt". man ba MM GUU VAD ROMANTISKT DU ÄR GUBBEN SOM VILL TRYCKA UPP EN GURKA I MIG. verkligen.

men det här med gurkan är ju inget speciellt egentligen. finns ju tusen gånger konstigare grejer som tjejer varje vecka undrar över om dom ska kanske ändå consider att ställa upp på. man vill ju inte uppfattas som tråkig, gud nej, knulla mig i varje hål som existerar för då är det så much better!!

VARFÖR är det alltid tjejer som undrar över om dom ska göra något spexigt för sin snubbe och varför är det alltid killar som undrar över hur dom ska få sina tjejer till att göra grejer??! varför? vilken verklighet lever vi i? nu är det ju till och med normalt att köra golden showers någon gång då och då. men vet vem, det är kanske supertändande att få varmt piss i ansiktet??!!! man blir ju till sig i trosorna bara man läser meningen.

jo, och det är ju tack vare den oehört lättillgänliga porren som vi lever i en verklighet där tjejer undrar om det är okej att få den uppkörd i röven i sveriges största kvällstidning. jag har inget emot porr, skiter fullständigt i vem som kollar och vem som inte kollar, tror bara att man måste vara kritiskt till det man ser. det är dags att sluta normalisera allting som ses i porrfilmer och det är dags att börja TÄNKA på vad man själv tänder och inte tänder på. man måste faktiskt inte vänja sig vid grejer. första gången är det konstigt, andra gången också, men tredje är det okej. det måste inte vara så, man måste inte vänja sig vid allt.

2. punkt två handlar om analsex.
förutom g-punktsorgasmen kommer analsexet förbli det största mysteriet för killar. varför? jo, för att killar tror att tjejer tycker att analsex är skönt, och tycker dom inte att det så kan dom lära sig att tycka att det är skönt. sanningen är den att varenda tjej  ljuger på den punkten, för det finns inte en enda tjej som tycker att det är gött att få den i ett hål där det är meningen att det ska komma ut grejer. med andra ord; det är skönt att bajsa när man är bajsnödig, men det är inte härligt att få in något som är konstruerat på ett sätt som försvårar det för saker att ta sig in.

att killar tycker att analsex är skönt är ju biologiskt förklarat då deras lilla g-punkt sitter någon centimeter upp i ändtarmen.

av lika biologiskt förklarliga skäl så har tjejer en g-punkt i vaginan (vårt underbara kön) = ingen känslopunkt i röven. enkel matematik som många har svårigheter att räkna ut. men nu har jag ju gjort det åt er så ni kan sluta tjata på era flickvänner, för this is the truth: DET FINNS INGEN TJEJ SOM TYCKER ATT ANALSEX ÄR SKÖNT. den som säger något annat ljuger.

det är ungefär som att man skulle ta den i örat = man känner inget, det är inte skönt.
eller ta den i munnen=inte skönt! så sluta också stånka och stöna som att ni tycker att det är skönt, för lets be honest, men man känner ju liksom inget...pirr någonstans. HAN gör det, inte DU. han kan stöna, du kan låta bli. och det är ok att bara vara tyst.

samtidigt förstår jag verkligen över att det finns en fascination kring analsex med tanke på att varannan porrfilm behandlar ämnet, men ärligt fattar killar hur mycket jobb det är bakom analsex? man skulle ju rent teoretiskt behöva bajsa sönder sig själv för att vara ren i tarmen för att han sedan ska kunna njuta av sexet. dvs gå på diet och soppor i två dagar för att "rena sig själv innifrån". ÅH KILLAR DOM ÄR JU SÅ JÄVLA NAIVA!!! HAHAHA. jag fattar ärligt talat inte varför det är tändande att behöva massera någons anus i en timma för att sedan ta henne i två minuter, och du njuter medan hon bara önskar att det ska ta slut. verkligen idealsexet. not.

det är ok att säga nej. SÄG NEJ FÖR FAN! säg nej till allt som låter weird på något sätt. det är okej att tycka att missionären är skönaste ställningen ever. det handlar inte alltid om att behöva spexa till det med värsta knottriga roza megadildon eller det där "anushalsbandet" som dom envisas med.

3. nu säger jag det här högt och tydligt: SEX MED DIG SJÄLV ÄR EN RÄTTIGHET. pulla, runka, onanera hur mycket du vill, för du har rättigheten till ditt kön. däremot har du inte rättigheten till någon annans kön. inte för att det här behövde förtydligas, men ändå. våldtäkter är ju trots allt rätt vanligt tyvärr.

även fast du är i ett förhållande så är det ändå du som bestämmer över vad ditt kön ska vara med om, det kvittar om du har världens mysigaste kille som vill prova på "något nytt", vill du inte så vill du inte, och då gör det inget om han är dööömyzig.

4. dela gärna med er om ni har något vettigt att säga.

5. okej då får vi hoppas på att ingen framtida arbetsgivare googlar in sig på min blogg!!


Kommentarer
Postat av: nida

HAHAHAHAHAHAHAHAH punkt 5!! :'D

2011-02-27 @ 13:41:41
URL: http://nidaa.blogg.se/
Postat av: jc

tummen upp för alla punkter :)

punkt 5: om någon alternativa arbetsgivare inte gillar dina åsikter sååå what - googla vidare.



2011-02-27 @ 14:05:27
Postat av: Mia

Så sant!

2011-03-01 @ 00:16:51
URL: http://hepek.blogg.se/
Postat av: Arijana

omg vad roligt att du skrev sista punkten, för genom hela inlägget tänkte jag att vad OM.. haha. jag har tänkt på det mkt på sista tiden, har ju skrivit bloggen i tre år och kommer knappt ihåg vad jag uttryckt för åsikter ibland.



men apropå analsex, jag kan inte hålla med dig om att tjejer ljuger när de tycker att det är skönt. jag har jätte många nära vänner som tycker att det är hur bra som helst. visst finns det en problematik i allt det där med att det är skapat för något annat, och risker för negativa konsekvenser. men så länge de njuter är jag nöjd. och jag ser inte varför de skulle behöva ljuga om det för mig? :)



vilket roligt inlägg. och jag håller helt med dig om allt annat. killar är väldigt naiva när det kommer till porr, de måste börja inse att det inte är verklighet. även om det kan inspirera till att spica upp tillvaron lite, och det tycker jag kan behövas. fast alla har sina personliga åsikter,och det ska respekteras! men då krävs det också att vi tjejer börjar tänka på oss själva och säga ifrån!

2011-03-14 @ 13:08:26
URL: http://shittypositive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0