Säljer skor

hallå! som ni vet så flyttar jag snart. det innebär att jag måste göra mig av med massa grejer, allt från möbler till skor, kläder och annat krafs. nu har jag lagt ut några skor på klädbyte.se. säljer alla billigt och vill bli av med allt jag inte använder.

här är några av skorna. klicka här så kommer ni till skorna.

Låga mockaskor med fransarMockastövlar med fransarBruna kilklackssandalerSvarta lackpumpsAnkelstövlar med klackRemsandalerGladiatorklackarPlatåklackar

Mejla mig antigen på  eller via klädbyte-sajten.

Kommentarer
Postat av: Nicole

ÅÅÅÅÅHHH fasen va strong du är som säljer dina skor. Jag ser alla mina dojjor som barn å skulle gråta en skvätt om jag tvingades sälja dem :( Cred for u my friend! Tycker mockaskorna ser himla fina ut, de enda som skulle passa mig strlmässigt oxå verkar det som :)

2011-02-10 @ 21:52:42
Postat av: Nicole

jag har köpt pamelas bok en gång i tiden, när den kom ut! Läste 10 sidor och nu står den i hyllan och dammar...kände att jag ville kommentera det här eftersom det inte går på twitter :)

2011-02-10 @ 21:57:35
Postat av: Anonym

man kommer ju inte in på din garderob när man klickar på länken ?

2011-02-10 @ 22:40:55
Postat av: magza

nicole: haha men jag måste :( har inte plats någonstans och nu när jag ska flytta måste jag få bort det mesta.



allstå pams bok. jag bläddrade lite i den....SNARK.



Anno: jo, nu gör man det! länkade lite fel hehe :)

2011-02-10 @ 22:46:10
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0