kollar tråkteve

hej hej bloggis, nuförtiden hänger jag nästan mest på twittis. det är ju så smidigt! är det någon av er som har twitter, kan inte ni höra av er isåfall?

tack för alla grattisönskningar angående min praktik på Cosmo, skitgulligt av er! det är väl typ två månader kvar nu innan jag påbörjar den. känns kul och spännande, är inte alls nervös. det känns inte heller riktigt som att jag har tid över att vara nervös inför en praktik när jag har värre grejer att vara stirrig inför ex BOENDE. yeah great. men det får också fixa sig.

jag klarade även min tenta, den jag gjorde sist, och som är den absolut sista tentan evur. har inte haft en endaste omtenta och det är gött med tanke på att jag failade hårt när jag pluggade TRÅK-svenska i Lund och gjorde omtenta efter omtenta innan jag hoppade av skiten, berodde ju lite på att jag hade noll intresse för kursen.

nu ska jag läsa chic.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0