det är inte som ni tror

bara för att jag la upp en bild på orlando bloom och hans bebis här nedanför så betyder INTE det att jag vill ha barn och det betyder INTE heller att jag har någon underliggande önskan om att skaffa barn som jag inte vill erkänna för mig själv. det betyder helt enkelt att jag tycker att det är en fin bild på en fin man och hans bebis.

kan dela med mig några tips som garanterat får er att vilja vänta med barn ytterligare ett par år:
tips 1: ta er ut till närmaste stormarknad förslagsvis ica maxi en lördagseftermiddag. glöm inte att ta ut hörlurarna ur öronen så att ni får ta del av allt skrik och gråt. blunda inte så att ni får se alla föräldrar som kämpar med sina bråkiga barn. blir man inte avskräckt av det här så vet jag inte vad.

tips 2: gå in på sajter som ex mama.se. bara genom att läsa deras tips på hur man ska få ungen att skita ordentligt eller hur man ska få den att sluta gallskrika får ju en att bara vilja blunda och försöka gissa sig fram till X:et uppe i högra hörnet på fliken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0