bilder från förra veckan del2

okej har tillåtit mig själv att blogga en kort stund nu innan min livsviktiga sömn. på tal om sömn, ända sedan jag flyttade till sthlm så har jag vaknat kl 5 varenda natt. v-a-r-e-n-d-a natt. igår vaknade jag dessutom helt blöt av svett ba mysigt att bädda ner sig i kalla och blöta sängkläder. not. spännande att se hur det blir ikväll.

nu kör vi lite bilder för att pigga upp den här tråkiga blöggen. trist att bilderna blir så små.

i fredags träffade jag min kära böna. nu är det bara att hoppas på att hon flyttar tillbaka till sthlm till hösten. vi käkade, fika och snackade. nuförtiden ses vi nästan en gång i månaden :D

på kvällen kom iman över och han och jag kollade på black swan. jättebra film, men inte SÅÅÅ bra som alla säger att den är. nathalie portman är dock grym. jag hann däcka i soffan någon gång också.

dagen efter frukostade vi shishkyckling och bulgur. iman har rakat av sig håret! han ser extremt gangstrig ut nu. vad tycker ni? jag tycker det är fint, men eftersom har har noll antydan till flintskallighet så borde han ha hår!

och här är jag!! ser extremt mesig ut, men det är morgon OCH jag har precis ätit.

iman, cassie och maria på dixies förferre! ass ser lite trött ut.

elin och dixan

i söndags var vi på dans (kriss brorsa) födelsedagskalas! champagne och våfflor weheey!

dan fick en barbietårta

jag och aidå

oj nu äre dags att bädda ner sig! /farmor magda

Kommentarer
Postat av: Kriss

Oj jag skulle nog ha duschat innan jag gick på min brors födelsedagskalas..

2011-04-07 @ 11:43:35
URL: http://krisssthlm.blogspot.com
Postat av: nicole

hahaha va fint! farmor är bra att va :) puss min vän!

2011-04-08 @ 02:29:40
Postat av: magz

kriss: hahah, äh så farligt är det inte



nicole: jaaa! pussss

2011-04-08 @ 12:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0