tjarrå


på praktiken.

ser sjukt seriös ut på varenda bild, men det är bara för att jag inte vill glo och skratta in i skärmen. vill ej att cosmo-kompisarna ska tro att jag är konstig! och så.

mitt hår är så skitigt. har knappt tid att tvätta det. och när jag väl tvättar det så är vattnet typ brunt?!?! vill tro att det är av brun-torrsprayen men tror starkt att det är pga av allt grus och sand som blåser runt på gatan och hamnar i mitt hår. när fan ska dom sopa gatorna rena. gör ju till och med ont att gå i balleskor pga av alla småstenar.

har lovat mig själv att tvinga skriva ett inlägg om dagen.

LOVAR att vara duktig.

nu ska jag dra snart.

Kommentarer
Postat av: jc

jel ba kakav ti to torrspray koristis. just tips

2011-04-25 @ 14:57:01
Postat av: jc

kakav ti to torrspray koristis?

2011-04-25 @ 14:58:30
Postat av: magz

hej! märket heter batiste och finns på åhlens och nätet. najbolji torrpsrej za smedju kosu :)

2011-04-25 @ 23:48:26
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0