sol osv

lUrPKH on Make A Gif, Animated Gifs
idag låg jag och iman på balkongen och solade. eller well, jag solade och slumrade till några gången medan iman läste.
trodde aldrig att dagen då man skulle kunna sitta ute i bikini skulle komma, vintern har ju varit evighetslång.

igår var mysfredag, inte för att jag skulle ha pallat av att göra något annat, är så fruktansvärt trött varenda dag efter jobbet. det blev bara en massa chips och godis i soffan med iman. vi hann se total blackout (jag för tredje gången! hahaha) och påbörjade kings speech men jag däckade och sov igenom hela filmen. vaknade idag i sängen efter 12 timmars sömn och med smink och allt på. jag hatar att gå och lägga mig med smink, känner mig smutsig på morgonen och det känns som att min hy hinner förpestas bara under natten pga gojs och föroreningar. min hy är min bebis och mitt evighetsprojekt!

ikväll blir det dock party med kriss och aidå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0