lat söndag

jag tror jag har råkat göra nått med min blogg, kommer nämligen inte in på den varje gång, typ error. är det någon mer som har råkat ut för detta enorma missöde med att inte komma in på världens bästa bloggy, dvs min?

anywho. har tillbringat hela dagen i soffan med mäcks, kellogs och cookies. har inte gjort något mer annat. kände väl att jag behövde bara ta det lugnt och inte röra mig mer än nödvändigt.

om man nu ska ta en snabb betygssättning på de två veckor som jag har tillbringat i stöckholm: 5/5. mycket bra!!

nu ska jag hämta min pasta och deoderanta mig så kommer jag med nån liten bild som piggar upp texten.

Kommentarer
Postat av: nicole

Åhhh är så glad att du trivs! Då kmr du va kvar när jag flyttar upp! :) Jag kmr alltid in på din blogg, har däremot problem me andras men din funkar varje gång...puss!

2011-04-11 @ 18:29:48
Postat av: nicole

jag hoppas verkligen att min kommentar som jag skrev publiceras nu...annars blir jag trött.

2011-04-11 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0