kjoligt väder


eee så trött!

men ska fixa mig nu lite snabbt och möta upp Kriss på söder eftersom hennes brorsa DJar på klubb/bar:ish-aktigt ställe.

FAN VAD VARMT DET VAR IDAG! faaan vad underbart, sorry för svordomar ali det var så nice. jag tog bussen till kista centrum idag. en tjej gick förbi mig och hon luktade någon av escadas alla likadant-luktande-sommarparfymer och då kände jag att YES nu är sommaren här när varannan tjej luktar escada. det ulitamata sommartecknet, tycker ni inte?

fick panik först när jag var på kista centrum idag (shoppingcentrum), det var så mycket folk, så många skrikande barn att jag ångrade att jag ens åkte. men var tungen att skärpa mig, letade efter en outfit till konserten på lördag och fick inte gå utan att ha hittat något. tror ni jag hittade nått? NEEEE. vet ej vad jag ska ha nu på lördag, panikar lite liksom.

det är så många invandrare på kista! jag överdriver inte när jag säger att det går 1 svensk på var 20e invandrare haha. lite kul. men det var länge sen jag såg så många snygga tjejer; mörkhyade, långa hår, fina allmänt liksom! man bleknar i jämförelse med dom. shoppingcentrum är ju egentligen bästa raggstället, för ingen är packad, alla är normalfixade och allt är flörtiga.

nu måste jag mejka mig.

Kommentarer
Postat av: nicole

kul med massa bilder! puss!

2011-04-22 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0