kanske dags att sova nu?

ikväll var det min och imans "unningsdag". det innebär att vi vår köpa nått sött och svulla i oss. till middag käkade vi en av imans asgoda måltider. idag gjorde han nyttig grönsakssallad med cevapibitar i. ni fattar inte hur gott det är!! och vi är asmätta. jag ansvarade för efterrätten som bestod av varm kladdkaka med vaniljglass. och nu sitter jag här med en mage som skriker TT. den gör ifrån sig något obehagligt ljud som skulle kunna uppfattas som väldigt ledsamt. det låter som magen är ledsen och vill bajsa. men det går sådär. jag har inte tid att bajsa!! måste fan sova. blir stressad. okej. nu går jag och lägger mig.



Kommentarer
Postat av: Aidiiii

Oh man tackar, satt precis och åt när jag läste detta. Nesto mi fali u zivotu å så kom jag på vad det var...dina tt-updates sååå klart!

2009-09-07 @ 17:08:23
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: renee

sådär konstigt låter min mage alltid....alltså saknar du inte aiolin magda ??min mage skriker efter den haha..såå gott..eller våran pestopasta :D PUSS saknar dig

2009-09-07 @ 19:21:39
Postat av: magzzara

aida: istället får du ta del av mina tt-updates in real life. det är väl något att skryta om? :)



renee: haha, ja, vi snackade ju rätt mycket magsnack när vi hängde och inte hade några kunder. jag saknar aiolin asmycket!! fan vad gott det var. jag har dock inte ätit lax en enda gång sen jag slutade :D saknar dig med! puss på!

2009-09-07 @ 20:10:56
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0