hej skitblogg

det tar emot att skriva här i den här bajsiga världen. jag är inte deppig eller så, så att ni inte tror att jag har gått in i väggen, drunknat eller på något vis skadat mig själv, im still alive, dock väldigt skeptiskt till det mesta. allstå ärligt talat vad fan har hänt med mig? jag vet att det delvis beror på den här kursen som vi går nu, en tv-kurs som förutsätter att man ska vara i skolan från tidig morgon till sen kväll om man nu kan kalla klockan 18 för kväll. den gör mig trött och jag är orkelös till allt. iofs så är jag rätt slapp i vanliga fall också men det här är fan till och med för slappt och trött för att vara jag. den här helgen har varit efterlängtad.

jag har tappat mina rötter. måste börja lyssna på musik som påminner mig om mig och göra sånna grejer. så lätt att glömma bort sig själv bland alla onödiga människor. har svårt för griniga, bossiga, dryga människor. har svårt för så mycket men jag brukar tänka bort det och sedan stör det mig inte så mycket egentligen bara det att jag måste få prata av mig. och det är då jag kommer till bloggen och tänker meh vem fasen vill läsa om det här egentligen och varför ska alla få kunna ta del av mina tankar, och så kretsar det lite kring huruvida det egentligen är så jävla vettigt att skriva så öppet när alla kan läsa, och ärligt talat så rör det inte mig ett piss om vem som läser vad, jag står för allt jag skriver även när jag skriver att jag sitter på toa och skiter, men det enda läskiga är att inte veta vem som läser. så jag vet inte hur jag ska göra.

en annan sak är att jag inte vill skriva på svenska alltid. ibland vill jag skriva på bosniska bara för att en del människor inte ska fatta vad jag snackar om. jag vill bara kunna snacka massa skiiiiiiiiiiiiiiiiit, jag vill inte behöva begränsa mig. vill att alla mina svenska vänner ska fatta, men jag vill inte att mina svenska ovänner ska fatta HAH, några bosniska ovänner har jag inte, inte vad jag vet om iaf. jag vill veta om ni står på min och inte på motsatta sidan av dataskärmarna som delar oss!!!

NÄHE NU ÄR DET FAN DAGS ATT SKÄRPA SIG MAGDA.
nema vise smisla!!!!!!!!!!!!

känner mig fisig. najstvarnije. iman blir säkert glad över infon.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0