gräsand


jag är tydligen gräsänka den här helgen. fick det förklarat för mig idag av kriss och idahoe. iman är iväg på jobb i norra sverige, i umeå för att vara exakt. vad kul det hade varit om det finns nån som läser bloggen i umeå, ni kan väl hälsa iman ifall ni ser honom. han kommer inte vara den fräschaste då han andas fis och svett i en studio "tillsammans med en arab" så som han brukar säga, men det gör inget.

idag var första dagen då vi slutade tidigt i skolan. jag gick på stan med flickorna, spanade utbudet och köpte bara med mig ett par jeansleggings. är inte helt nöjd eftersom fickorna på leggingsen sitter för brett isär vilket gör my ass ännu bredare rent visuellt. får se om det är ett jej or nej.

nu ska jag städa här lite och så.

Kommentarer
Postat av: Kriss

vart tog du vägen? :O

2009-09-25 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0