en stadspromenad ute i solskenet.............

...som inte var solsken. det var blåsigt och kallt.

jag och iman gick en sväng på stan idag för att jag skulle hitta presenter till min far och min broder. ena fyller 20 och den andra vet jag inte riktigt vad han fyller. jag hoppas han fyller 49 i år och inte 50 för då har jag inte köpt någon present som är värt åldern om man säger så.

hursomhoe, vi fortsatte inne på ze kväst och sedan satt vi på en bänk utanför åhlens och såg bara allmänt romantiska ut, så romantiska att man som avis betraktare spyyyyyyyyr. nämen så här var det: vi satt på en bänk, iman läste nån gratistidning och jag satt med benen i hans knä och bara degade. en typisk bloggläsare (vill ej namna någon för att det skulle ta alltför mycket plats här i bloggen) skulle göra värsta romantiska grejen av det hela, placera ut kameran med självutlösaren på, knäppa en bild, photoshopa bilden så att den ser "gammaldags romantisk" ut och sedan publicera den på bloggen och göra värsta mesiga grejen av det hela. har aldrig förstått mig på gammaldags kärlek eller något som är gammaldags, typ ah vi skriver brev, bränner kanterna för att det ska se gammalt ut, eller ännu bättre ta kort med en polaroidkamera, brilijant idé, alla kommer älska mig för min påhittighet (som inte är SÅ påhittigt) *spelar speciell, unik OCH svår*. orka med alla sånna människor. har aldrig förstått mig på folk som orkar göra grejer av allt ba åh en sten, lets make a stenmur. förmodligen en brilijant idé i en låtsasspeciells människas liv.







Kommentarer
Postat av: Kriss

Menar du Ida? Haha

Snygg tröja förresten Iman!

2009-09-08 @ 17:15:40
Postat av: magzzara

kriss: haha näää fast nu när jag tänker efter kunde det ju nästan ha varit hon :D



iman hälsar att det inte är hans tröja, han handlar nämligen inte på h&m.

2009-09-08 @ 17:47:27
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0