en lördag

här sitter vi i soffan, jag och iman. jag är tyst och surfar, han är tyst och spelar något fotbollsspel. vi gick upp 1 idag, gick på stan strax efter det för att äta och för att hämta min h&m kjol som kunde ha köpts igår om inte köpet hade nekats. kändes lite mongo men att kolla kontot efter semestern var inte prio nr 1. den blev min och jag vet inte om jag ska ha den på mig ikväll, den känns lite för lång för att vara en sexlig liten partykjol. viker upp den i värsta fall eller tar en gammal goding. garderoben känns fattigaste ever eftersom jag inte har shoppat något i sommar.

kom hem och somnade sedan igen. vaknade nu för ca en halvtimma sedan och kände mig bara så irriterad. det är väl delvis därför det är tyst här eftersom iman inte vill sätta igång någon som helst reaktion. och jag är så, jag vet att jag inte borde ha sovit så länge som jag gjorde eftersom det sabbar mig rätt mycket.

ikväll ska vi festa. börja här hos mig och sluta på kåren, såvida inte jag slutar på psykhuset så som jag känner mig nu.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Peeeeeppp sötnos!

2009-09-06 @ 01:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0