tjenizpeniz

då var man hemma igen efter en lång dag. kändes dock mycket kortare eftersom vi slutade tidigare i skolan. hade redaktionsmöte där vi bestämde inslag till vårt magasin som vi kommer spela in om knappt två veckor. jag och två andra killar från gruppen kommer att göra ett inslag som innehållsmässigt kommer att handla om tro med inriktning på kändisar och typ att många ser kändisar som sina gudar.

gick på stan sedan med aida, kriss, ida och sofa. hittade en kappa. kände mig i tid för en gångs skull och som aida sa "det här är första gången maggie köper något för originalpris istället för rea". så sant så.

ikväll vet jag inte vad som händer. kanske blir det söderport tillsammans med några tjejer. imorgon ska jag iaf sova ut. och eventuellt köpa ett läppstift som jag provade idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0