asså dear friends

sitter här och återupplivar mig själv genom att lyssna på din gata. har hittills inte kunnat göra det på min nya mac eftersom jag inte fattade hur man installerade nått plugin som var nödvändigt att ha. iman sitter och kollar på fotboll och svär när det passar honom, har inte sett honom så aggro som när han kollar på fotboll. vi diskuterade det här med att vara besatt av fotbollsspelare och jag nämnde en kille som var småbesatt av totti, jag menade att det är samma besatthet som när någon tjej i 20års åldern är besatt av robert pattinson, men iman menar att det inte är samma sak eftersom fotboll handlar om identifikation. (haha, i parantes eftersom jag förstår det delvis men ändå) kan inte hålla med helt om det, utan jag jämför det med vanlig kändisbesatthet.

okej total onödig diskussion men jag har inte så mycket mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0