lady magaga

näehe heheh. jaaa vad har jag gjort idag då. förresten på tal om inget, men jag bloggade inget igår. skumt ju. det trodde jag att jag hade gjort, men iaf, idag har jag varit i skolan. jag är supermegaduktig, sedan kom jag hem, käkade pita och kollade på project runway, surfade, skajpade med my män även om han var lite dissig då och då, men tääänk vi har inte setts på snart en månad, men snart så ligger jag i ruggiens famn igen HIHI. ja så mycket om mitt privatliv. råcyklade därefter till valfisken där jag överlämnade biobiljetterna och filmen till våra skådisar.

kom hem, fixade på kompletteringen till tentan, och cyklade sedan till spinningen. jag vill inte erkänna det men jag blir glad av att träna. det är typ KUL att svettas som en gris och sedan förtjäna en dusch. jag är så megaduktig (skrev först megafuktig HAHA, men det också) och min tisha brukar verkligen vara helt blöt. rygg-nack-tit-svett it is!! jag smygtävlar med kriss om vem som kommer ha blötast tisha.. alla andra har slöat in på spinningen, det är mest kriss som pallar ställa upp som sällespinningspartner. jag vet inte om spinningen ger nån resultat för att vara ärlig, men man får rätt bra kondis, och det är ju också nått. och dessutom blir jag glad, men det enda jobbiga är att behöva duscha så ofta. ahhhh boring, men jag gör det varje gång så att ni inte tror att jag luktar bajs.

åhhh på tal om bajs. igår på spinningen satt det en dude jämte mig och han luktade sååååååååå svettigt så jag kippade efter andan ett par gånger. det var typ svettlukt blandat med parfym, en sån äcklig stickande doft och jag ba *mimar till kriss* fan vad han luktar illa!!! *dör*. åhh det var skitjobbigt, jag har så svårt för manlig svett, det typ sticker mer i näsan än brudsvett känns det som.

en annan sak som var kul igår på spinningen var när instruktören sa att hon nu skulle hem och duscha med sin......hund.
jag vet inte om jag var den enda som fick djursexvibbar över det hela. eller nä, kriss fick nog det också.

Kommentarer
Postat av: trannie

haha ni är fan i mej crazy bitches ...

2009-03-17 @ 23:43:10
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: kriss

haha! kan väl hända att jag fick..jag bokar in dej på ett pass på torsdag! =)

2009-03-18 @ 00:00:42
URL: http://kristinsklaver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0