var är solen??

fy satan vad dammig min data är!! det räcker med att stryka med fingrarna över skärmen och hela fingret goes gråhårig.

idag gick jag upp kvart över åtta. satte på datan och googlade ungdomsmottagningen. prick halv nio ringde jag för att boka tid och guess what? den förinspelade tanten i telefonen säger att de inte har telefontid idag pga sjukdom. ba neeeeeeeeej, här gick jag upp i onödan *purken*. fan vad jag hatar att gå upp i onödan, finns inget värre, vad ska jag göra hela dan liksom? så totalt oinspirerande när det är tråkigt väder ute. nu har jag suttit typ tre timmar framför datan.

jag har många saker att fixa idag. bland de saker jag måste göra: sticka till bodyshop, sticka till lidl och handla, besöka I:s lägenhet och slänga (lite väl direktöversatt från bosniskan) tömma papperskorgen där, plugga, spinna och sända radio ikväll.

ja just det, jag måste också packa upp alla grejer från london. har inte gjort det än, men jag provade allt jag hade köpt igår. jag är så jävla bra på att shoppa ska ni veta!! när vi åkte till london hade alla varsitt handbagage och så checkade vi in min och idas stora och tomma resväskor. vi kom hem med 45 kg packning. inte dåligt inte dåligt. min väska vägde 29 kg och där i låg mina, en del av idas grejor och några av krissans. när den vägdes vid incheckningen trodde jag att jag skulle dö. kul att behöva pejja för 15 kgs övervikt. not. dog lite (snabbräkning: 15kg*60kr=900 spänn!!! *dör nu*) MEN han som jobbade sa inget. kändes så jävla gött, speciellt med tanke på att ryanair är så snåla och aspetiga med övervikt och grejer så tja, vi kom ju undan hihi.

ja fyfasen måste verkligen berömma mig själv ännu en gång *klapp på axeln* för jag har kommit hem med riktigt fina grejor, bland annat tre väskor, tre par sommarskor, 7 tröjor, 2 shorts, smycken, hårgrejer, smink, tusen strumpor och tusen trosor och jag är ba SÅ JÄVLA BRA. jepp. ÅHHHHHH kan vi få ha sommar NUNUNU?

nu ska jag käka igen. jag käkar hela tiden. typ konstant hungrig. jag är kanske gravid? nääääääääheheheheh det är faktiskt fysiskt omöjligt. en müslitallrik och ett private practice kommer sitta fint nu, sedan får jag ta tag i alla tråkiga nödvändigheter.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Du är bäst magzz!! =D klapp på huvudet

2009-03-04 @ 14:56:05
URL: http://kristinsklaver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0