shes the man

först tänkte jag gå och lägga mig, men sedan tänkte jag äh kan lika gärna kolla nått avsnitt av nån serie. så körde jag igång united states of tara och det var typ taskig bildkvalle = HATA. stängde av den och körde igång she's the man (den med amanda bynes) eftersom kriss hade rekomenderat den. sen tänkte jag att jag fördmoligen inte kommer att klara av att kolla på hela eftersom den kommer vara tråkig osv, för jag har verkligen SVÅRT för att fastna för filmer och kolla igenom hela, tar oftast break i filmen bara för att göra annat. men den här filmen haha, faaaan vad kul den är, sådär riktigt kul-kul om man gillar typ "lättsammare" humor men ändå BRA humor. jag garvar högt, eller som man på bosniska säger valjam se od smijeha, direktöversatt: rullar av skratt. jag ligger och rullar på soffan här. var bara tvungen att ta en paus för att säga det. nu ska jag fortsätta. herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0