politiska ideologier i vår tid

tur att jag är brud annars hade ju det här med multitasking varit en omöjlighet. sitter med fötterna i en balja, acetonerar bort nagellack på händer och läser om ideologier. fast nu bloggar jag ju.
vaknade vid tolv idag, kände väl att jag behövde sova ut. har inte pluggat mycket idag. kommer väl sitta några timmar nu. och jag är inte det minsta panikslagen, det är tisdag och jag borde ju vara det, men njäh.

beställde ett par skor, pratade med pappzen och nu ska jag väl bre en mäck och fortsätta sitta och läsa.

allstå jag drömmer om torsdagen. för då är tentan över. och den där känslan när man går ut ur tentasalen och bara går hem och däckar...ja det är soft. när man vet att NU är man frii som en fågel. och inget kan stoppa en. typ.

Kommentarer
Postat av: Kriss

vi längtar tillsammans min käre vän!

2009-03-24 @ 22:35:00
URL: http://kristinsklaver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0