kommentarer

hej dear readers. ibland förstår jag mig faktiskt inte på er. ni kommenterar aldrig juuuuh........*lessen magz* nä skojar bara. jag är faktiskt likadan, det känns ibland som en jävla procedur att lämna en kommentar på ett inlägg som helt saknar innehåll.

en annan sak som jag inte förstår mig på är folk som raggar kommentater, allstå ärligt, hur orkar ni? jag råkade flyga på en bruds blogg via adisas och hon hade typ 300 kommentarer på ett par jävla skor and i was like..okeeej? varenda kommentar var exakt likadan typ "vad fina!" eller "svar: tack, du med". booooooring verkligen och man undrar om hon sitter åtta timmar framför datan (fast nu när jag tänker efter så sitter jag tio timmar haha). och ja jag fattar vissa är mer kåta på kommentarer än andra men ändå.

fast bloggar är ju en form av själslig prostitution. synd bara att man inte får cash.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du kan få cash :D det e bara sjukt krångligt att fixa allt som ska fixas för att det ska droppa in cash på ditt konto för varje besökare :P

2009-03-24 @ 22:48:12
Postat av: Ilma

ööhh fattar inte vf namnet inte kom med.. iaf kommentaren var från moi!

2009-03-24 @ 22:49:37
URL: http://colourfulmind.blogg.se/
Postat av: magzzaaa

ilma: ja jag vet att man kan få det, men det är ju typ bara storbloggare som tjänar på det och jag är inte ens ute efter det. djabe meni, malo bi siche zaradila i to je to :D

2009-03-24 @ 23:31:41
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: suncica

blogghoreri när den är så bäst. eller sämst. och jag vet vilken blogg du menar, har också tänkt på det. orka.

2009-03-26 @ 00:22:24
Postat av: bönan

jag kooooooooooooooommenterar. skulle bara säga det!

2009-03-26 @ 20:53:20
Postat av: magzzaaa

suncica: cuteest name ever måste jag säga :) ja jag fattar inte heller hur man orkar.



bönis: jjaaa du är duktigast! :D

2009-03-26 @ 20:58:26
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0