hyacinten

eftersom det finns ca 580 londonbilder så pallar jag inte att sitta och sålla nu. känner mig rätt körd i huvvet men någon gång ska jag ta tag i det och dela upp det haha. men vi tar vid där vi slutade. när jag kom in i lägenheten igår så var det en så god blomlukt spridd i hela lägenheten och jag ba vad fasen är det som luktar så starkt? och så kom jag in i köket och såg att alla blommorna hade sugit upp allt vatten jag hade tappat upp i deras blombad och så hade min hyacint växt sig så stor och slagit ut helt och hållet!! den typ däckade eftersom stjälkarna var så långa och tunga. ska nog köpa jord imorrn och plantera om den i större kruka. synd bara att jag inte har fått bevittna utvecklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0