det här med sommar då va

ovaaaaj sta da kazem.

vilken underbar dag det var idag. aspepp ju. vaknade och trodde att jag skulle gå på ett spinningpass idag men jag pallade inte riktigt och när inte kriss pallade heller, ja då sket det sig helt haha. så jag gick och tog en promenad och bara degade runt med my män i luren. är han inte här så att jag kan traska runt på stan med honom så får han vara med på något annat sätt. min telefon dog och så fortsatte jag hemåt.

och vad gjorde jag i typ nästan 2 timmar? jag provade sommarkläder!! awwwww allt är så fint och jag vill bara springa runt i kjolar och känna vinden mellan benen. inte springa som i springa, för det gör jag så sällan, men i tankarna gör jag det och vinden blåser i mitt hår och jag har ett fett smajl över halva fejjan. min inre bild av sommaren.

ah seriöst, det är så jävla underbart med sommar. och folk som tillbringar hela sin sommar i sverige med motiveringen "det är minsann lika fint och varmt här" snackar bara bullshit i ett försök att övertyga sig själva om att det är "så bra så" medan regnet smattrar hårt mot fönstret, har smattrat de senaste veckorna och de har fått grilla korv under ett paraply i hopp om att återskapa sommarkänslor som i-n-t-e existerar. äkta sommar är allt nedanför österrike, om man allstå skulle dra en vågrät linje längs med österrikes gräns, ja där har ni sommar. när vindarna är varma, när det inte går att kyla av sig, när det känns som att asfalten brinner och man kan inte gå barfota, när man inte behöver en kofta i just in case-situationer, när vattnet man badar i är varmt och när regnet ses som en välsignelse där uppifrån. DET ÄR SOMMAR!
seriöst, kan vi inte alla bara åka till.....bosnien!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0