bläh

jag hatar när jag inte har kontroll över saker och ting på mitt sätt. jag är väl relativt långt ifrån ett kontrollfreak men när det gäller min egna personliga kontroll över mig själv så är jag hård. och när jag inte är det så faller min värld. typ.

som idag. enligt schemat skulle föreläsningen idag börja kl 13, men kl 9 ringer aida mig och säger att föreläsningen börjar 9. ba vaaaafannn jag hatar att missa föreläsningar, får skitkasst samvete speciellt när det är megainvecklade föreläsningar där man i princip är körd om man inte hänger med redan från början. det blir för mycket att ta igen i böckerna och jag pallar inte sånt. så vad gör jag? jo *sätter mig i soffan och funderar lite* min matematik är logisk, det kommer ta mig 1,5 timma att fixa iordning mig och komma till skolan, så redan där har jag missat halva föreläsningen. därför går jag och lägger mig igen och drömmer sjuuuuuuka drömmar och vaknar upp vid 14 med ännu värre samvete och cphjärna pga drömmarna.

¤ så där har jag missat en föreläsning.
¤ jag har helt glömt bort en delexamination som skulle ha gjorts nu på torsdag och jag kommer inte att göra den.
¤ jag har helt missat att kompletteringen till tentan skulle ha varit inne förra veckan. det får jag göra ikväll.

allstså sånna smågrejer som kunde ha gjorts i ett nafs om jag bara, bara hade varit lite mer KONTROLLERANDE. känner fett mycket självhat just nu.

[några minuter senare efter att ha tittat i kameran]

näääää. inte kan jag väl känna självhat?? igår kände jag fett mycket kärlek ba fan vad DUKTIG jag är som kan sätta ihop en ikeahylla!! klockan 2 hade jag inget att göra så jag satte ihop toahyllan som jag köpte på ikea för aslänge sen om ni minns, jag minns knappt, paketet har stått och dammat i säkert en månad.

en skruv...mycket intressant *händig flicka*

mycket pillepill men det var kul. jag gillar att trixa med sånt.

försökte vara snabbare än självutlösaren men kom inte så mycket längre. men där är den! så fin så fin. ser lite tunn ut på bild, men den kommer passa fint inne i toan och speciellt när den är inredd med flaskor och burkar och grejer.

okej nu ska jag göra mig iordning för spinningen.

Kommentarer
Postat av: Idahoe

haha, varför kollar alla på FEL schema för?! Det var det PRELIMINÄRA schemat vi fick i klassmappen, det definitiva ligger i time edit som vanligt :P

Hoppas det blir kul på spinningen, jag är SÅ avis! Pussss!

2009-03-10 @ 16:23:23
URL: http://idarebecca.devote.se
Postat av: iman

hej, du är snygg.

2009-03-10 @ 17:15:02
Postat av: adis

okeej, när har du tänkt att börja äta igen då? du ser ju ut som Shibica... what whappened liksom ??? =O... =P

2009-03-19 @ 12:50:11
Postat av: magzzzaaa

adise: jag tror nog det är vinkeln. på riktigt!!

2009-03-19 @ 15:29:19
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0