jag är hungrig

tja. har suttit här med min ansiktsmask i drygt en timme, tänkte att den skulle suck:a ut alla orenheter och därmed förstöra finnarnas årliga (vilken har blivit nästan månads) släktpartaj här i pannan. det ser verkligen inte bra ut, jag är allmänt finnig och ärrig i pannan liksom. tänkte kanske lägga mig under kärringgrillen någon gång för att sola bort dom. jag vet inte om det är p-pillerna som cepar till det extra mycket eller om det är min destiny att från att ha varit finnfri tonåring till en finnig mogen kvinna. jag vet inte ritkigt hur gud tänkte när han bestämde om mitt yttre.

på tal om yttre....nip/tuck är så jävla bra!!! jag dör av bra-het. jag vet att jag har tjatat om NT i tre år nu, men seriöst har ni inte sett det så MÅSTE ni se det. det är som ingen annan serie. det är sällan jag fastnar för serier. jag gillar greys och sånna, men om jag hade varit tvungen att välja så hade ju NT vunnit alla gånger. älskar ni snusk, julian mcmahon, realistiska grejer, intriger och cepiga problem så är det här THE serien. jag började kolla igår på de nya avsnitten och jag bara d-ö-r och vill att det aldrig ska ta slut *special moments*.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag joinar dig på the grill!! vill bli av med mina också!!!

2009-01-27 @ 17:00:19
Postat av: Anonym

fick tydligen inget namn på förra kommentaren.. men det var jaaag! Kriiisssssaaaan!!!

2009-01-27 @ 17:01:33
Postat av: elin♥

Hej!

Just nu har jag en frågestund på min blogg

och jag vill gärna att DU deltar! : )

Svaren skriver jag senare som ett inlägg och jag

kommer att svara på dem så fort som möjligt!



Ha det bäst!

/ Elin =)

2009-01-27 @ 17:06:08
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: elmY

det var meningen att kommentera sista inlägget men d gick inte, bloggen cpar som vanligt..



Tänkte bara skriva att dina inlägg är så jävla sköna haha plaho se ismijem svaki put a sto se tijela tice (bolje da ljulja neg da zulja) :P..

2009-01-27 @ 22:03:52
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: magza

kriss: haha du och jag under en kärringgrill? its a deal. vi får komma överrens om nån gång och gå dit och sola :D



elmy: haha söt du är, tack :)

2009-01-28 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0