roses are red, some diamonds are blue

åh, det här är mitt 2310 inlägg!! *eufori* njae men okej kanske inte eufori men är det inte fantastiskt att jag inte kan hålla koll på hur många jag har skrivit och istället för att skriva åh det här är mitt 2300 inlägg, så missar jag hundratalet med tio inlägg. känns lite lagom surt.

sitter nerbäddad in the sofa och har precis käkat ännu en mäck. funderar på om jag ska ta en snabbpromenad och sticka köpa mjök och bröd, min dagliga föda. ikväll ska vi spinna också. det var nästan två veckor sen sist eftersom vi filmade konstant kvällstid, men ja, det ska bli gött. måste även hinna färga mitt hår ikväll. det är tur att man inte är gråhårig iaf och MÅSTE färga håret för att få bort gråa strån. nä hörrni, det gäller att embrace:a ungdomligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0