parni valjak

allstå. AHHHHHHHHHHHHHH. det är ju typ allmänt känt att man har kassa högtalare på laptopen och det är typ allmänt känt att min data är cp så även om jag har högtalarna ikopplade så är det inte alltid det hörs musik ut ur de inkopplade högtalarna eftersom det är något glapp i ikopplingshålet i datan. men så kom jag hem precis nyss och var så jävla trött. satte mig vid datan, körde igång mediaplayern och första låten som spelas är jesen u meni med parni valjak och jag ba nä det här går inte att spelas i lappisens högtalare, väldigt oförtjänt mot låten så jag kopplade i dom andra högtalarna och lyssnade på låten på högsta volym (do daske) och var så jävla uppslukad av allt (därav åh:et i början).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0