när man tror att det är en busringning

    Magzalagazgala   helluuu snoris
    Iman   hej magda
    I   det är imans mama
    I   soraya
    I   hur är det med dig?
    Magzalagazgala   haha kul iman
    Magzalagazgala   vad gör du?
    I   va?
    I   jag skalat apelsin åt iman och abbas
    Magzalagazgala   HAHAHHA
    Magzalagazgala   kan dom inte skala själva?
    I   de är lata ahah :):):)
    Magzalagazgala   män brukar vara det

sedan gick skype igång, jag svarade med ett tjaaaaaa och trodde det var ajmän som skulle dra till med ett "jag skämade bara", men det var hans mamma haha. jag satt och var förvirrad och flamsig resten av vår lilla pratstund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0