mamma mia

ahh så jävla mysss!! just nu känns det som att jag lever i en film. jag får den känslan ibland. det är söndag och fint väder och min lägenhet är stökig, sådär tjejigt stökig med kläder och smink överallt. det här är lite sjukt men jag hittade min parfymflaska i kylen idag när jag skulle ta ut frukosten. hahah.... anywho..............................gårdagen var så jävla bra!!

iaf. tjejerna på msn i vår msngrupp. vi snackar så mest nuförtiden. och det är solglasögon väder. jag vet iaf att kriss och idahoe är på. och det är som i en film. och allt är perfa liksom. jag tror att det är vädret. längtar till våren.

nu ringde idahoe så jag sticker nu.

piss och kärlek!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0