malou och mat på fyran

faaan vad HUNGRIG jag är! känner verkligen kurret i magen och det äter upp mig inifrån. jag förstår verkligen inte hur det kommer sig att vissa människor inte kan äta frukost. för mig kvittar det när jag vaknar, jag är ändå alltid hungrig.

jag gick upp nästan nyss, men snoozade från 10. sjukt mysigt att snooza i halvtimmar. jag har jättemycket att göra. eller inte så mycket.
det här ska göras:
¤ frukost (naturligtvis)
¤ skala morötter, packa bananer, godis (=mat på resan)
¤ packa väskan (allt är listat så det är inte sååå svårt)
¤ packa sminket
¤ fixa naglarna (i värsta fall får man göra det på tåget)
¤ vattna blommorna

och allt detta ska vara färdigt till klockan 15, då kommer ajdå och kriss och sedan sellar vi ner till ida och ner till stationen. wohoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0