chris bajsbrown

på tal om fulhet, jag tror inte att jag har yttrat min åsikt kring det här med missahandeln på rihanna som chris brown stod för. just nu så avskyr jag honom och jag tycker inte att det är okej att lyssna på honom just nu, kanske ändrar jag min åsikt om något år, men ärligt talat, det är fan inte okej att tycka att han är bra.

när man först hörde om misshandeln så tänkte man typ a ja mycket av det är skvaller, det kanske inte var så farligt (?!?!?! SÅ farligt, fattar inte att jag ens säger så, det är inte okej hur hårt eller slappt man än slår, ett slag är alltid ett slag), men sedan såg man bilden på rihanna och ba vad faaan, vilken jävla asshole han är!! alltså seriöst, hur fan får man för sig att slå en så fin kvinna som rihanna?? hur jävla pysk måste man vara när man som 19åring pucklar på en tjej? kul  framtidsutveckling man har framför sig när man börjar så tidigt med något så fult.

jag och kriss utförde en liten protest på dansgolvet i lördags. vi stod stilla och dansade inte. fast vi buade också. varför dansa till något som faktiskt inte skänker mig det minsta lilla lycka? tidigare kunde jag bli ashappy över att höra forever, men nu så ba ser jag rihannas bild framför mig och jag kan typ INTE dansa.


Kommentarer
Postat av: Nixs

ouuuuh jag vet va du menar. men det är svårt dte där. Forever kommer alltid va forever å killen kan ju sjunga även om han inte verkar ha alla skruvar rätt i skallen. Jag kommer fortsätta lyssna på hans ljuva stämma å hoppas att han lärt sig av sina puckade misstag.

2009-02-23 @ 21:42:08
Postat av: Adis

Rihanna var säkert ganska kass flickvän också. En tjej som varit otrogen och tror att hon kan komma undan utan konsekvenser borde tänka om. Rent statistisk kunde hon ju nästa förvänta sig resultatet! 1 av 4 åker på däng!! oavsett om man heter Rihanna eller Fata så kan man göra slut om förhållandet suger, istället för att knulla andra.



Jag tycker personligen inte synd om henne ALLS. Men jag tycker inte heller att det är okej att slåss ÖVERHUVUDTAGET...sååå Rihanna, Thats life. Chris åker till finkan, du fick ett par blåtiror pga ditt beteende! Fair fight om du frågar mig! Chris kommer säkert att komma ut nån gång. Men du lär nog aldrig vara otrogen igen! ;) eller? its your chioce!! =)

2009-02-23 @ 22:03:48
Postat av: Krissss

Hallelujah hon har börjat blogga igen! =D

Protest all the way! Hur bra han än sjunger!

2009-02-23 @ 22:27:13
Postat av: Adis

ääääh wtf jag menar inget dålig egentligen



Jag menade inte att det är rätt att han slog henne. Men det fanns ju alltid en risk att nån rutten snubbe AKA Chris Brown slår en tjej efter något sånt. Och det borde alla tjejer tänka på. Att en kille bara skriker ut er och begär tillbaks nyckeln till sin lägenhet är en Lyxvara som inte många får njuta av. .. Det suger, jag vet. men Tyvärr är det så... Vissa gorillor kan inte argumentera och använder våld istället.

2009-02-24 @ 19:56:56
Postat av: magza

bra adise att vi löste det här då :)

2009-02-24 @ 22:59:18
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Adis

ja ja vi säger så,



ba du håller tyst nu Kvinna!! =D =D ...









(dönt hört me :D plizz)

2009-02-26 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0