bääääääääästa jag

jag fyller ju förfasen 23 år i sommar!!! sinnessjukt. herregud. så jävla underbart. så fint att bli äldre och klokare och allt det där. underbart att vara kid och tonåring men allstå inget slår ju den här åldern. allstå jag är så jävla haaaaaaappy för att jag är frisk, fin, snäll, bra kompis, smart, kul (då och då), har alla mina kroppsdelar på rätt plats, hjärnan på plats, hjärtat på plats och allt är bara så FINT och jag är bara så för bra!! ja okej, jag kände att det var dags att bara vara ego.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det där med hjärnan vet jag inte om jag kan hålla med om...men du kan ju få tro det om du vill...

2009-02-05 @ 22:08:03
URL: http://idarebecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0