vi har ännu inget semesterresmål

jag och iman diskuterar resmål över telefon.

jag: ayia napa då? eller nä det är för svennigt.
iman: mm
jag: mallorca då?
iman: där har dom precis släppt tre bomber
jag: jaha ok.
iman: jag åker hellre till grekland då
jag: nä inte grekland, dom sympatiserar med serberna.
iman: men inte turkiet då heller, för isåfall sympatiserar dom med araberna.
jag: nä men inte cypern då heller, för dom har också sina problem.

lite senare.
iman: asså vi kan inte hålla på så här och kolla till varje lands politik, då kommer vi inte komma nånstans.

Kommentarer
Postat av: Mi

Stora problem hör jag!

2009-08-10 @ 11:49:10
URL: http://oursurroundings.blogspot.com/
Postat av: Nicole

Krooooooooooooooatien! Det va grymt :)Kreta ska va bra har jag hört oxå, men det blir väl svårt om ni inte vill till Grekland. Portugal ska oxå va grymt. Annars Frankrike nära kusten, fast det är sjukt dyrt iofs eller Italien, såååå vackert!



men jag tycker nog kroatien iaf. Du har ju varut där å känner till hur det ser ut dessutom kan du språket och ni kan åka över till Italien samtidigt å slå två dlugor i en smäll :D Vi var i Venedig en dag nu när vi var i Kroatien, så himla vackert! Åkte Gondol å bara softade runt. Dyrt men så värt det!



pyss pysss

2009-08-10 @ 13:34:12
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0