på tåget

jaha och nu sitter man på tåget. den var lite försenad och det var lite osäkert om den skulle hinna till alvesta-sthlmtåget. jag bokade ju en asbillig 1a-klassbiljett och nu är jag som sagt här i en flashig tågvagn med breda säten, snobbiga människor runt omkring mig och så internetuppkoppling haha. känner redan nu att jag blir yr av att titta ner i datan. asså det är sjukt soft här, nu vill jag åka 1klass jämt, blir svårt att avvänja sig den här lyxen. 

det var askallt ute också, blev lite förvånad över kylan när jag stod och väntade på tåget. det första jag tänkte på var min packning. den består till 90% av sommarkläder. de resterande 10% är ett par jeans och strumpor. ingen långärmad tröja, ingen kofta. 

usch nu är jag helt snurrig i bollen. åker nämligen baklänges också. okej next mission: kissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0