kärlek

min data har kommit.

jag och aida stod i min hall, jag knäppte på mina sandaler när det ringde på dörren. trodde först det var aida som skojade till det lite, hon å andra sidan trodde det var ida som av någon anledning hade kommit upp till min lägenheten tidigare än planerat. när jag öppnade dörren så stod det ett nervöst bud med min finaste data ever i famnen. fast då visste jag inte om att det var den finaste, men det vet jag nu.

så börjar kärlekshistorien mellan mig och min mac. attraktion vid första ögonkastet.

jag tittar på den och kan liksom inte bli mätt. jag vill inte likställa det här med att få barn, men det är lite som att skaffa husdjur tror jag. ingen får röra min mäc nu. ingen! och den får inte röras med smutsiga fingrar och händer. det får absolut inte befläckas med massa bakterier. och den luktar sådär gott som ny teknik gör och den är liten och nätt och smal och lagom för mina händer. den bara.....ÄR! den bara är perfekt. utseendesmässigt iaf. nu ska jag sätta på den så får vi se vad som händer.

pusssssssssssssssssssssssssssssss och hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0