inte utan min hjärna

är precis hemma. har jobbat i 10,5 timmar idag. och jag som skulle hinna köpa data idag. mediamarkt är typ det sista jag tänker på just nu. tänker mig snarare en kväll med min skruttiga data i famnen och en glassburk i handen. vi får se hur det blir med det.

läste amelia alldeles precis medan jag väntade på att datan skulle sättas igång. på bokfilm-sidan var det en ruta inflikad med sarah dawn finer och hennes bästa boktips och då hade hon rekomenderat boken "inte utan min dotter". nu måste jag verkligen börja avsky henne, vilket jag iofs har gjort ända sedan jag hörde IM MOOOOOOOOVIIIN ONNNNNN AND IM GONNNNA GET STROOONGERR NOOOOOOW för femtonde gången på radion under en och samma timma, men nu när hon dessutom rekomendar min absoluta skönlitterära hatbok fylld med fördomar så kan jag verkligen inte låta bli att småasvky henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0