dutti flicka

uppe. vid halv 10. vaknade och fick för mig att jag skulle gå upp. jag lever numera efter det mottot; gå upp första gången du vaknar till för det är då hjärnan och kroppen vill att du ska gå upp, sen vad jag vill, det är ju bara att sova. tyvärr är det inte jag som bestämmer i detta fall.

den här sommaren har jag inte alls fjällat av solen eftersom jag aldrig blev bränd, bara väldigt brun. och nu ser jag här vid armhålan att jag ser "smutsig" ut, dvs min fina bruna hud håller på att trilla av mig =( not funny. vill vara brun forever. när jag var liten så fantiserade jag om att jag var en indianflicka som alltid var brun. jag och irma brukade leka ofta att vi var bruna indianflickor med långt hår. då brukade vi ta våra pyjamasbyxor och trä på dom på huvudet, fästa med något spänne och tadaaa vi hade långt hår som nådde till rumpan.

jag hoppas jag får min data idag!!!!! hoppas hoppas hoppas! jag måste ha den idag så att jag ska hinna lära mig den lite innan jag drar till sthlm.

nu ska jag dammsuga och senare kommer aida förbi med och så ska vi hämta upp idehoe på stationen. tjejhelg i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0