diamonds and pearls

jag orkar fan itne med livet idag. känner mig helt slut och verkligen död. jag är den som är sällan/aldrig bakis och min bakishet består på sin sikt av enbart ren seghet men då är jag också verkligen seg. som jag är nu. var på stan en sväng för att hitta nödvändiga krämer och andra makeupprylar så att jag kan klara mig när jag är borta från min ordinarie makeupväska som jag har här hemma. 

asså det är meningen att jag ska packa för två veckor. två veckor. det innebär att jag måste planera mina outfits noga, inte för att jag nödvändigtvis måste ha planerade outfits för varje dag utan för att jag måste tänka på vädret kommer att vara. därför måste jag tänka på att packa strandkläder, vardagskläder, partykläder/kvällskläder, kläder för eventuellt fult väder (kommer garanterat regna), en "hemmaoutfit" och nu blir jag lite kluven eftersom jag inte orkar sitta i klänning eller jeans konstant när vi hänger hemma hos iman. måste nog hitta min snyggaste trenerka som jag kan glida runt i. det är så mycket som ska med!! hatar att packa. även skor, böcker, data, mindre väska, smink och hårgrejer ska med, ungefär som när man ska till bosnien och vara där i en månad. 

vill  bara lägga mig och sova men jag måste fixa alla saker nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0