äntligen

åh trött jag är. och jag vet att så fort jag sätter mig i soffan efter jobbet så fastnar jag och det får jag inte göra nu, speciellt eftersom det nu har klarnat upp, slutat regna och jag kan sticka till mediamarkt och köpa data. ja jag ska äntligen köpa data. jag tror att jag har pratat om att köpa data i drygt ett år nu, lite mer, sedan februari förra året. tiden går verkligen snabbt och det är ett under att inte min skruttis har däckat ihop helt.

ska även ta mig en tripp till favvorusta. hoppas på att hitta rabatterade solskyddsprodukter. med så mycket snack om att alla måste skydda sig mot solens strålar så tycker man att det borde vara billigare, hundra spänn för en burk liksom. men det är där rusta kommer in i bilden. ska även leta efter en resväska som är större än min lilla men mindre än min röda. vet ej hur jag ska kunna knyckla ihop kläder för två veckor. och nu när jag tänker på det så kanske jag lika gärna kan köra med den enormt röda väskan. nästan en vecka kommer jag tillbringa hos iman och hans päron i sthlm och en vecka åker vi bort nånstans. har inte kommit fram till nått ÄNNU. vi tar en sista minuten har vi sagt och då hoppas jag på kroatien eller turkiet. men efter allt snack man har hört om hur turkarna är jobbiga när dom drar in en i restauranger så blir jag lite avtänd. men vi får se. ska inte snacka så mycket skit förrän jag själv upplever det.

nä nu måste jag nog sticka.

Kommentarer
Postat av: Ilma

en liten upplysning bara, turkarna får inte dra i en längre, det har blivit förbjudit om de gör ngt sånt riskerar de fängelse. en arbetskollega var i marmaris nu i juli o tyckte det var as nice.

2009-08-11 @ 18:56:58
URL: http://colourfulmind.blogg.se/
Postat av: Nicole

Alanya i Turkiet är skitmysigt men galet varmt å turkarna var fan galna. Dom var på en hela tiden å ropade, skulle sälja saker, försökte lura en å kasta in en på restauranger. Som bin kring honung, inte en lugn stund fick man, men det av ju som sagt 2003 jag va där så det kanske har blivit bättre.



Men om jag ska jämföra å ge nåt råd så vinner Kroatien med hästlängder. Turkiet har snyggare snubbar men du ska ju ändå inte spana så ;) Kroatien!!!



2009-08-11 @ 21:12:15
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: magzzara

ilma: asssså?? där ser man. pa det är ju fan asbra. min kusse var i turkiet nångång och hon flippade på turkarna kako su dosadni bili. ´jag blev trött bara av atthöra hur dom var. men nu är jag lite sugen igen på turkiet :D



nicole: a men tudligen så har odm ändrat det där nu, så det är ju bra. men alanya det funderade jag inte på, men jag ska fan börja spana priser nu. saken är den att jag är lite "trött" på kroatien nu, jag har ju varit där de senaste 12 åren eller nått :S så jag vet ju hur det är. men sen är det ju en fördel för att mansnackar språket så det vbäger upp det asmycket. jkag vet inte riktigt hur det blir, men ja det lutar ju åt turikiet nu, bara att iman inte vet om det.

vi måste sssseeeees i sthlm!!! pusss

2009-08-12 @ 00:37:33
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0