skor säljes

hellu. utnyttjar min blogg här lite för jag behöver sälja dom här sexiga skorna. jag var lite överpositiv till min skostorlek och beställde dom i 38 när jag egentligen borde beställt dom i strl 39. min bytestid har gått ut så för att jag ska kunna köpa dom i strl 39 så måste jag sälja dom här.

dom är från nelly och kostar 250 (plus frakt) på sidan, men jag säljer dom för 260 inkl frakt. om nån råkar vara intresserad eller har frågor så är det bara att mejla mig på [email protected]. dom kommer självklart i originalförpackning och sånt där grejsimojs som är på skorna hihi. annars så är det 13 cm klack och 2,5 cm platå så dom är inte sjukt jobbiga att gå i.


kööööp pliz. låter en aning despo...och det är jag väl haha.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0