paaaaartyy

ihihi. jag måste sluta fnittra på bloggen här men jag har varit på ett fnittrigt humör rätt länge nu.

ijallafall idag fick jag sova ut. första dagen på länge som jag fick vakna när jag ville och dessutom vakna skitutvilad. jag hade en jätterolig dröm. drömde att jag och kalmarfamiljen satt på nått cafe och rökte på. det var en rätt flummig dröm. igår låg jag och kollade på parfymen, den där filmen. den var asbra. men jag nickade till fyra gånger och till slut orkade jag inte mer och då gick jag och la mig på min asfluffiga kudde och däckade direkt. det var verkligen skönt.

nu ska vi käka middag alldeles strax och sedan ska jag väl börja göra mig iordning, dvs INTE dra på mig värsta festblåsan, de högsta klackarna, glammigaste frissan eller tyngsta makeupen, det är ju för fan konsert och inte bröllop brudar. stvarno, alltid när jag tror att jag är för mycket med min s.k styling, när jag väl anländer till konserten/festen/whatever så inser jag att jag är den som är minst uppklädd. så jag brukar utgå från det, less is not more när det kommer till bosniska/kroatiska/serbiska tillställningar.

mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0