jepp nu är man uppe

hade väl fördmodligen inte gått upp så här tidigt om inte assy hade gått till skolan. igår var en skum dag. förra natten sov jag drygt fyra timmar och var helt död i skolan. är så duktig som klarade av hela skoldagen. kom sedan kom, åt mackor, och däckade på soffan och sov till halv 23. usch drömde att jag hade fått cancer och hade precis börjat på strålning. så njä det var en sådär dag igår.

idag börjar jag tentaplugga. vet dock inte hur det ska gå eftersom jag inte har några böcker, men det får gå. nu ska jag käka frukost och sedan kanske städa. haha. nämen jag måste verkligen städa, hatar när det är oreda för då går det inte att plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0