jag ärrrrrr bääääzt

klockan är halv 2 och jag har varit trött sedan 22. riktigt sömnig, men jag kollade igenom första hills-avsnittet (seriöst, stör mig sååå mycket på lauren nuförtiden, om hon bara kunde lägga av med sitt jävla puppybeteende), och har bara suttit vid nätet nu. beställde ett par skor som jag hoppas passar, orka pejja för tillbakafrakt osv.

det händer inte så dömycket här hos mig för tillfället. idag gick jag och grabbarna en sväng på stan, men innan det hade jag mommytime (som aida kallar det för) med aida och sedan mötte vi upp med ajmän. drog med honom lite på stan och i affärer för att till slut landa på corner tillsammans med kriss och idahoe. vi skrattar så jävla mycket tillsammans, allstå hon tanten på corner tittade flera gånger och gubben och tanten som var ute med sitt lilla barnbarn som satt i hörnet tittade också, nästan lite besvärat. jag hade också varit avis om jag inte hade umgåtts med oss haha.

nämen det senaste som har hänt sådär är väl att jag och aida har fått jobb! woho. som nöjesreportar på östran, lokaltidningen här i Kalmar. varannan vecka kommer vi ha en sida i tidningen med artiklar, reportage och annat gojs. och det är väl funny? det roligaste måste väl ha varit när jag fick beskedet av aida, lagom kul historia jag inte pallar att dra nu.

imorgon sänder vi radio igen. så om jag inte hinner lägga upp adressen så lägger jag upp den nu. allstå lyssna klockan 20.

imorgon ska jag försöka hinna med massa smågrejer, för på torsdag åker jag heeeem! hipp hipp hora hora!!

ja det var det. guten nacht.

Kommentarer
Postat av: Aidic

hahahaha nu måste jag fan sluta skämta så där

Mommy!.... ja?

2009-04-08 @ 14:57:27
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0