gäsp

jag vaknade precis efter en tretimmars nap. jag vill bara sooooova. ligga bara och vara apatisk. fast igår var jag apatiskt tillräckligt, det får jag lägga av med idag. nu är det bara pandaögonen som fattas. HE HE. skojar bara. så långt ska vi inte sträcka oss.

igår var vi på rättegång. en man på 32 bast åtalades misstänkt för att ha misshandlat en äldre snubbe. det var en intressant rättegång och de tre timmarna gick fort. därefter skulle vi skriva en referatartikel på rättegången och det satt jag med igår. idag gick jag inte till skolan. missade visst en stor uppgift, man ska ha skrivit en artikel på en dom och jag hatar att missa grejer. 

ikväll sänder vi radio som vanligt, klockan 20 och då är det bara att tjuna in.

nu ska jag äta kanske.

Kommentarer
Postat av: selmAAH

jag kan fan inte lyssna på er radioshow!!! fan vad illa. fan vad sugande. jävla..allting

2009-04-22 @ 21:00:15
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: magzzza

men eh.. vad skumt. din data tål kanske inte allt som sägs under programmet? haha. nästa gång får det funka och då ska du ringa in :D

2009-04-23 @ 00:54:30
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0