fredagsbilder

vi var på bistro i freitags. my män hade releasefest för sitt album och det var asskul. bästaste evuuuuuur.


lorentz-olaus-valdemar-evert

en puss innan jag fick en knuff

snyggaste trannien eveeer

heeelluu här är vi!

sedan var det dags för showen. ash kom ut och hypade

e och jag

sedan var det dags för kaanquest

h filmade

sexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigastestereon

Kommentarer
Postat av: Kriss

Trodde Evert va mitt nya smeknamn tills jag såg vad det stod! Hahaha!

2009-04-20 @ 17:47:41
URL: http://kristinsklaver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0